התכנית הכלכלית והרפורמה המשפטית | הפרשנים

אסתי פלד No Comments on התכנית הכלכלית והרפורמה המשפטית | הפרשנים

היועץ האסטרטגי ברק סרי וחבר הכנסת לשעבר איתן כבל בשיחה עם מגיש המהדורה המרכזית, על התכנית הכלכלית והרפורמה המשפטית שהציגה הממשלה החדשה

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היועץ האסטרטגי ברק סרי וחבר הכנסת לשעבר איתן כבל, שוחחו הערב (רביעי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית והתייחסו לתוכנית הכלכלית של שר האוצר וראש הממשלה.

סרי: "ראינו עכשיו דוגמא איך אפשר להתנהג באופן שזוכה להערכה חוצת מפלגות. מאז השבעת הממשלה כמעט לא שמענו את סמוטריץ מדבר בעניינים שלא קשורים למשרדו וכנראה שקד על התוכנית שהיום הוא פרס.  הציבור רוצה לראות את השרים שלו עוסקים בעניינים המקצועיים שעליהם עם מופקדים".

על הרפורמה במשפט: "יש כאן התנגשות צפויה, ברגע שלוין מונה להיות שר המשפטים עם האג'נדה שלו כבר שנים רבות – וניתן לו החופש לעשות הרפורמה זו הייתה רק שאלה של זמן ההתנגשות הזו. אנחנו צפויים להפגנות סוערות שלא ידענו כמותן".

איתן כבל: "זו לא תוכנית כלכלית. זה לא נוגע בשום עניין משמעותי בכלכלה הישראלית ולא בא לתקן משהו. הציפייה האמיתית מהממשלה הזו היא טיפול שורש. אני מזהיר שההטבות האלה לא באות מהאוויר ומישהו צריך לשלם את זה. שלא נמצא את עצמנו משלמים בדרכים אחרות".



0 תגובות